четвер, 3 січня 2013 р.

new year

 Вже пройшло три дні від нового року, а я все ще не можу прийти в себе. Все пройшло якось дивно і незрозуміло. З самого початку мені хотілось святкувати або з коханим, або з друзями, а вийшло так, що було все на купу. Починалось добре - знайомства, жарти, алкоголь. Дехто встиг напитись ще до привітання президента, а комусь і до ранку було мало. Тоді ще відчувалась якась радість і романтика - Сашко ввімкнув "нашу" пісню, я сиділа з дурнуватою усмішкою і згадувала наш божевільний рік. Пообіцявши йому побути тільки з ним, коли всі заснуть, мені зайшло втікти з подругою на балкон. Не знаю, скільки ми там розмовляли, але Саша за той час встиг напитись. Прийшов до нас, ліг подивитись фільм, обійняв мене...і заснув. Всі намагання його розбудити закінчувались матами. Через пару годин позасинали майже всі. На кухні засиділись тільки я і ще один хлопець. Мені було не до сну...Неприємно ж, коли плануєш собі чудовий вечір і все іде наперекосяк. Ось так розмовляли про дурниці до самого ранку, а потім ми з Олею пішли. Не хотілось бачити Сашу...дуже не хотілось.
 Попустившись вдома і все прокрутивши я зрозуміла, що не все так погано, навіть добре. Все ж люди були милі і атмосфера затишна. Тому ні про що не шкодую)



Listen or download Jack Russell 2 минуты for free on Prostopleer

Немає коментарів:

Дописати коментар