четвер, 17 січня 2013 р.

albescent

зелений чай з присмаком цигарок
холодні долоні, розбиті об уявні стіни
запах мандарин - вже такий остогидлий
надворі ніч. саме той напівреальний світ.
а мене все далі хитає від присмаку димного чаю

 Ось знову хилить. Ні мріяти, ні спати, ні відкрити комусь душу. Його прекрасні очі - моя невиліковна хвороба. Він примара, його не існує. Це лише вигадки моєї божевільної уяви. Хто? Він. Той.
 Як струмом по тілу. Воно завжди так, коли думаю. Коли пригадую дрібниці, що ми пережили разом: в обіймах засинали, мріючи про власне небо. А зараз загубився ще один день і з ним усі проблеми. Правда, вони повернуться зранку, щоб змусити мене ненавидіти наступний без/реальний день. Але варто тільки закрити очі - і знову він, бажанний і пристрасний, трохи зверхній, зворушливий, з пронизливим душу поглядом і розтріпаним білявим волоссям.
 Ніч зігріває. Засніжені січневі дні ні краплі не холодні - вони нестямні, повністю мої. Я подарую їм себе, розчинюсь в асфальтових океанах. Уві сні, тільки уві сні.
 Мій уявний білявчик, моє біснувате alter ego оберігатиме ті сни.





Listen or download Nomy Cocaine for free on Prostopleer

Немає коментарів:

Дописати коментар